Jag lever!

Två veckor har gått och vi går nu in på den tredje. Jag står numera med "enbart" två hästar då min yngsta Dantic olyckligt nog fick ett sår i lösdriften. Han har boxvila nu ett par veckor framåt då såret är sytt. Nu står stackaren i stallet med haklapp, men han mår bra iallafall. Det var inte särskilt allvarligt. Tråkigt att så mycket tid går till spillo, men så kan det vara. Vi är snart igång igen!
 
◊ Dantic ◊
(man ser såret på underarmen, som sagt - inget superdramatiskt)
 
 
Dundee och Dalmore går bara bättre och bättre. Jag har lärt känna dem bättre och hittat ridningen lite mer. Finns en hel del att jobba med fortfarande givetvis, men det är kul att det går framåt. Min sits är också den redan bättre då en av våra lärare - Mette - gav mig ett superbra tips för att slappna av ordentligt i sätet.
 
◊ Dundee ◊
 
Kommer möjligen en liten "överraskning" senare, håll er uppdaterade! ;)